آرشیو اسفند ماه 1399

بهترين آموزش هاي دنياي ديجيتال و وب

دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

كتاب صوتي قدرت اراده نوشته وين داير

 

معرفي كتاب قدرت اراده وين داير:

 وين داير اين كتاب را در سال ۲۰۰۴ نوشته است و  اين كتاب محبوب‌ترين كتاب داير بشمار ميرود. وين داير در اين كتاب، اراده را به عنوان نيرويي در جهان مورد تحقيق و بررسي قرار داده كه امكان تحقق عمل آفرينش را ميسر مي‌سازد. اين كتاب، اراده را نه به عنوان چيزي كه شما داريد بلكه به عنوان انرژي و نيرويي كه شما بخشي از آن هستيد مورد كندوكاو قرار مي‌دهد.

قسمتي از كتابقدرت اراده:

فعال ساختن نيروي مشيت الهي يعني اينكه به منشأ و سرچشمه خود ملحق شويد و ساحري امروزي گرديد. ساحر بودن به اين معني است كه به سطحي از آگاهي دست يابيد كه امور غيرقابل دسترس قبلي برايتان قابل دسترس شوند. كارلوس كاستاندا مي‌گويد: «وظيفه ساحران رويارويي با لايتناهي (مشيت الهي) بود و آنها همانند ماهي‌گيري كه هر روز در آب دريا غوطه‌ور است، در اين نيرو غوطه‌ور بودند.» مشيت الهي نيرويي است كه مانند ميداني از انرژي در همه جا حضور دارد و به گسترش فيزيكي و مادي محدود نمي‌شود. در ضمن منشأ و سرچشمه گسترش غيرفيزيكي و غيرمادي نيز هست. اينك اين ميدان نيرو در همين‌جاست و در دسترس شما قرار دارد. هنگامي كه آن را فعال مي‌سازيد، احساس مي‌كنيد در زندگي هدفمنديد و توسط خردِ لايتناهي‌تان هدايت مي‌شويد. در اينجا شعري از شاعر و استادي معنوي آورده‌ام كه آنچه را كه مشيت الهي مي‌نامم براي شما توصيف مي‌كند:

خداوندا، تو بر روي شن‌هاي ساحلي

آن‌چنان‌كه در ميان دريايي؛

در پيشگاهت سر تعظيم فرو مي‌آورم.

تو در ريگ‌هاي كوچكي

آن‌چنان كه در وسعت آرام دريايي؛

در پيشگاهت سر تعظيم فرو مي‌آورم.

اي خداوند فراگيرنده

تو در خاك‌هاي بايري

و در مكان‌هاي پرآمد و شد؛

در پيشگاهت سر تعظيم فرو مي‌آورم.

كتاب  صوتي قدرت اراده  نوشته وين داير

 

درمورد نويسنده:

 

وين والتر داير (Wayne Walter Dyer) متولد سال1940 /2015 نويسنده كتاب‌هاي خودياري و سخنران انگيزشي آمريكايي بود. كتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان “چگونه شخصيت سالم‌تر بيابيم؟” در ترجمه فارسي) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ ميليون نسخه فروخت و جزء يكي از بالاترين فروش كتاب‌ها در تاريخ شد. داير در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترين سخنران ايالات متحده شناخته شد.در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وين داير را سومين انسان معنوي تأثيرگذار در دنيا معرفي كرد.

كتابهاي ديگر وين داير:

  1. زندگيتان را با افكارتان خلق كنيد

  2. درمان با عرفان

  3. عظمت خودرا دريابيد

  4. چگونه شخصيت سالمتري بيابيم

  5. باور كنيد تا ببينيد

  6. انديشه هاي ماندگار

  7. براي هر مشكلي راه حل معنوي وجود دارد

  8. قدرت الهام و نداي دروني