آرشیو اردیبهشت ماه 1399

بهترين آموزش هاي دنياي ديجيتال و وب

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

چگونه با خريد فالوور اينستاگرام به افزايش فروش برسيم؟

تحولي در كسب و كار با اينستاگرام

اينستاگرام را مي توان يكي از مناسب ترين شبكه هاي اجتماعي تصوير محور در نظر گرفت كه در حال حاضر خدمات گوناگوني به افراد و كسب و كارها ارائه مي دهد. شما به واسطه اين شبكه اجتماعي مي توانيد در مدت زمان كوتاهي كسب و كار خود را در اين فضا راه اندازي نماييد.

يكي از مهم ترين موجوديت هاي اين فضا را مي توان فالوورها در نظر گرفت. در ادامه اين مقاله به بررسي دقيق در رابطه با خريد فالوور اينستاگرام خواهيم پرداخت. آگاه بودن از روش هاي افزايش فالوور باعث مي شود در زمان سريع تري به اهداف خود برسيد. در ادامه همراه ما باشيد.

خريد فالوور ايراني

تاثير اينستاگرام بر كسب و كارهاي اينترنتي

اينستاگرام در حال حاضر به يكي از ابزارهاي مناسب براي راه اندازي كسب و كارهاي اينترنتي تبديل شده است، شما به واسطه اين فضا خواهيد توانست در مدت زمان كوتاهي كسب و كار خود را راه اندازي نماييد و ميزان فروش خود را چندين برابر نماييد. يكي از مهم ترين موجوديت هايي كه در اين فضا وجود دارد، فالوورها هستند. فالوورها نقش اساسي در موفقيت يا عدم موفقيت كسب و كار شما دارند. شما به واسطه همين فالوورها خواهد بود كه خواهيد توانست، ميزان فروش خود را بيشتر نماييد. به نوعي مي توان گفت افزايش تعداد اعضاي يك صفحه مي تواند نشان دهنده ميزان اعتبار و قدمت يك صفحه در اين شبكه اجتماعي باشد؛ به همين دليل است كه مديران كسب و كارهاي بزرگ  و كوچك همواره به دنبال افزايش دنبال كنندگان صفحات خود هستند. در ادامه اين مقاله ما در رابطه با يكي از روش هاي افزايش فالوور صحبت خواهيم كرد.

چگونه فروش خود را چندين برابر كنيم

همان طور كه گفته شد، فالوورها در اين فضا نقش همان مشتريان در بازارهاي سنتي را دارند. شما هرچه تعداد فالوور بيشتري جذب نماييد به طبع آن  فروش بيشتري را خواهيد داشت. روش هاي مختلفي براي افزايش تعداد دنبال كنندگان وجود دارد كه در ادامه به چند روش شناخته شده و پر استفاده اشاره خواهيم كرد. 

انواع روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام

روش هاي مختلفي براي افزايش تعداد فالوور اينستاگرام وجود دارد؛ از توليد محتواي دست اول گرفته تا خريد فالوور اينستاگرام كه هر كدام از اين روش ها مزايا و معايبي را به همراه دارد. آگاه شدن شما از اين مزايا و معايب باعث خواهد شد كه با ديدي بهتري نسبت به قبل روش افزايش دنبال كنندگان خود را پيگيري نماييد. در ادامه به انواع روش هاي خريد فالوور اينستاگرام اشاره خواهيم كرد. نكته مهم در رابطه با اين روش جذب فالوور را مي توان افزايش به تعداد دلخواه، افزايش در سريع ترين زمان ممكن، مناسب بودن براي تمام كسب و كارها و غيره در نظر گرفت.

1-خريد فالوور فيك

يكي از روش هاي شناخته شده براي افزايش تعداد فالوور اينستاگرام را مي توان استفاده از فالوور فيك در نظر گرفت. شما در اين روش به واسطه خريد فالوور ارزان مي توانيد يك ويترين مناسب از فالوور براي صفحه خود بسازيد. نكته مهم در رابطه با خريد فالوور فيك آن است كه اين نوع از فالوور ها به هيچ عنوان تعاملي با صفحه شما برقرار نخواهند كرد و دليل آن را هم مي توان در فيك بودن فالوورها در نظر گرفت.

 اين نوع از فالوورها به وسيله نرم افزار ساخته مي شوند و شما با اشخاص حقيقي سر و كار نداريد. به نوعي مي توان گفت پشت اين نوع از شيوه خريد فالوور فيك اينستاگرام تنها چند شماره مجازي قرار دارد نه هيچ چيز ديگري! استفاده از اين نوع از فالوورها براي شروع صفحه مي تواند مناسب باشد. به عنوان مثال شما پس از راه اندازي صفحه آموزشي خود مي توانيد با خريد اين نوع از دنبال كنندگان به صفحه خود اعتبار لازم را ببخشيد.

2-خريد فالوور واقعي

يكي ديگر از روش هاي افزايش فالوور را مي توان خريد فالوور ايراني و واقعي در نظر گرفت. در اين شيوه خريد فالوور اينستاگرام شما با افراد واقعي سر و كار خواهيد داشت اين بدان معنا است كه اين نوع از كاربران ميزان تعامل بالايي براي صفحه شما به ارمغان خواهند آورد. از مزيت هاي اين نوع از دنبال كنندگان مي توان به ميزان تعامل بالا، مناسب بودن براي تمام كسب و كارها، واقعي بودن، هزينه پايين نسبت به كيفيت فالوور اد شده و غيره اشاره كرد. 

فالوور ايراني

پس مي توان نتيجه گرفت اگر به دنبال فالووري هستيد كه براي شما لايك و كامنت به ارمغان بياورد استفاده از اين نوع فالوور مناسب كار شما خواهد بود. نكته مهم و ضروري در رابطه با اين نوع از فالوورها آن است كه شما با افراد واقعي سر و كار داريد و اين نوع از دنبال كنندگان در صورتي در كانال شما خواهند ماند كه شما بتوانيد محتواي مناسب و دست اول برايشان توليد نماييد. به همين منظور پيشنهاد مي شود قبل از خريد فالوور اينستاگرام حتما برنامه و استراتژي مناسبي براي توليد محتواي خود داشته باشيد تا ميزان ريزش دنبال كنندگان شما به حداقل برسد. اين نوع از فالوور خود به دو دسته اختياري و اجباري تقسيم بندي مي شوند كه در ادامه به توضيح در رابطه با آن ها خواهيم پرداخت.

فالوور اختياري يا اجباري

همان طور كه گفته شد در هنگام خريد فالوور اينستاگرام واقعي شما با دو دسته اختياري و اجباري رو به رو خواهيد شد. در نوع اختياري كاربران به اختيار خود و به وسيله نمايش پاپ آپ به صفحه شما مي پيوندند؛ اما در روش اجباري كاربران به اجبار توسط روش هاي مختلفي به صفحه اينستاگرامي شما اضافه مي شوند. عمده تفاوت اين دو روش را مي توان در ميزان ريزش در نظر گرفت. به دليل اختياري بودن عضويت در روش اول نسبتا ريزش كمتري را شاهد هستيم اما در روش اجباري به دليل اضافه شدن كاربران به اجبار در صفحه اينستاگرام، ما با ميزان ريزش بيشتري مواجه خواهيم شد. قيمت فالوور اختياري نسبت به نوع اجباري مقداري گران تر است و دليل آن را هم مي توان در فرآيند اد شدن كاربران در نظر گرفت. 

 

چه نوع دنبال كننده اي براي صفحه من مناسب است

شايد پس از خواندن مطالب بالا اين سوال در ذهن شما ايجاد شده باشد كه چه نوع دنبال كننده اي براي صفحه من مناسب است، از كدام روش خريد فالوور اينستاگرام استفاده نماييم و ... . نكته مهم و اساسي در خريد فالوور اينستاگرام كه بايد قبل از خريد به آن توجه داشته باشيد، استراتژي كسب و كار شما است. شما بايد با توجه به نوع استراتژي خود و همچنين ميزان فعاليت خود از ميان روش هاي نام برده شده در بالا يك روش را انتخاب نماييد. به عنوان مثال اگر كسب و كار شما به تازگي صفحه اينستاگرامي خود را راه اندازي كرده است استفاده از فالوور فيك مي تواند براي شروع مناسب باشد. اما اگر به دنبال افزايش ميزان تعامل كاربران با صفحه هستيد خريد فالوور واقعي اختياري مي تواند بهترين گزينه براي شما باشد.

 

منبع : https://namnak.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%88%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.p76034

با خريد فالوور اينستاگرام به فروش ميليوني برسيد

مردم هر روزه در سراسر دنيا از شبكه‌هاي اجتماعي مختلفي استفاده مي‌كنند و اينترنت و ابزارهاي ديجيتال تقريبا به جز جدايي ناپذير زندگي افراد تبديل شده است. در اين ميان اينستاگرام با ميليون‌ها كاربر فعال، يكي از محبوب‌ترين شبكه‌هاي اجتماعي در سراسر دنيا به شمار مي‌رود. اين برنامه كه با هدف به اشتراك‌گذاري عكس و ويديو طراحي شده است، خيلي زود توانست به يكي از پلتفرم‌هاي پولساز برلي كسب درآمد تبديل شود. به نظر شما چگونه مي‌توان از طريق اينستاگرام به درآمد ميليوني رسيد؟ خريد فالوور اينستاگرام چگونه مي‌تواند به اين هدف كمك كند؟ براي پاسخ اين سوالات تا انتها با ديجي ممبر همراه باشيد.

با اينستاگرام به يك فروشنده حرفه‌اي تبديل مي‌شويد

اگر يكي از كاربران اينستاگرامي باشيد و نگاهي كوتاه به اكسپلور اين شبكه بياندازيد بي‌شك با پيج‌هاي فروشگاهي و تجاري زيادي روبه‌رو مي‌شويد كه با هدف معرفي و فروش كالا و خدمات به خصوصي فعاليت مي‌كنند. اينستاگرام اين روزها ديگر فقط برنامه‌اي براي اشتراك‌گذاري تصاوير شخصي نيست؛ بلكه به زمينه‌اي مناسب براي كسب و كار تبديل شده است. از اين‌رو بيزينس‌هاي زيادي براي درآمدزايي بيشتر، كسب و كار خود را به اينستاگرام كشانده و سعي مي‌كنند تا به كمك آن و استفاده از قابليت‌هاي ويژه اين برنامه، سود و فروش خود را چند برابر كنند.

اما فعاليت در اينستاگرام به سادگي راه‌اندازي يك حساب كاربري نيست؛ چرا كه هم‌اكنون برندهاي معروفي موفق شده‌اند تا در اينستاگرام فعاليتي مثبت و هدفمند داشته باشند. بنابراين اگر مي‌خواهيد به پاي رقيبان خود برسيد، بايد با استراتژي پيش برويد و قبل از اقدام فاكتورهاي لازم مانند خريد فالوور اينستاگرام را براي تبديل شدن به يك فروشنده حرفه‌اي داشته باشيد.

يك فروشنده اينترنتي اين اشتباه را تكرار نمي‌كند!

اولين شرط براي تبديل شدن به يك فروشنده در اينستاگرام، تعامل سازنده و مثبت با مخاطب است؛ اين يكي از استراتژي‌هاي لازم براي موفقيت و رسيدن به فروش بيشتر در اين شبكه است. يكي از بزرگترين مزيت‌هايي كه فروش و كسب و كار آنلاين نسبت‌ به شيوه‌هاي سنتي فروش دارد، همين امكان ايجاد تعامل با مشتري است. شما در فروشگاه خود نمي‌توانيد با مخاطب تعامل زيادي برقرار كنيد و از اين طريق او را به مشتري بالقوه كسب و كارتان تبديل كنيد.

اما در فروش آنلاين و بيزينس در اينستاگرام اين امكان را داريد تا با شبكه‌سازي و ايجاد تعامل با كاربران، آن‌ها را به برند و بيزينس خود علاقه‌مند كرده و سپس به سادگي به مشتريان كسب و كارتان تبديل كنيد. بنابراين همينكه يك صفحه در اينستاگرام داشته باشيد و هر زمان كه دوست داشتيد خدماتتان را در آن معرفي كنيد، نمي‌تواند شما را به هدفي كه به دنبالش هستيد برساند.

 

رازهايي براي افزايش فروش در اينستاگرام

همان‌طور كه كمي پيش اشاره كرديم، اينستاگرام فرصت مناسبي را براي فروش اغلب كسب و كارها فراهم كرده است و صفحات زيادي با اين هدف راه‌اندازي شده‌اند. اما به راستي چه تعداد از آن‌ها موفق بوده‌اند تا به فروش بيشتري برسند؟ يكي از چالش برانگيزترين قسمت‌هاي راه انداختن يك كسب و كار در اينستاگرام، تعداد فالوورهاي پيج است. تا زماني كه تعداد زيادي از كاربران شما را نشناسند و صفحه شما را دنبال نكنند نمي‌توانيد به فروش برسيد؛ چرا كه:

  • معيار معتبر بودن و قابل اعتماد بودن در اينستاگرام، تعداد فالوور و لايك است.
  • تا زماني كه فالوورهايتان زياد نباشند، در اين شبكه ديده نمي‌شويد.

بنابراين اولين اقدام بعد از راه‌اندازي يك پيج تجاري، در پيش گرفتن استراتژي‌هايي براي فروش بيشتر است كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم.

1.خريد فالوور اينستاگرام

يكي از بهترين راه‌هاي افزايش فالوورها، خريد فالوور ايراني است. اگر يك كسب و كار تازه تاسيس باشيد و هنوز برند و نام تجاري شما زياد شناخته شده نباشد، خريد فالوور براي شما ضرورت بيشتري دارد. فراموش نكنيد تا زماني كه تعداد فالوورهايتان به حد مطلوبي نرسيده باشد، نمي‌توانيد كاربران را ترغيب كنيد تا شما را دنبال كنند. بنابراين خريد فالوور به نحوي موتور راه‌اندازي كسب و كار شما در اينستاگرام است و با اين عمل با يك تير دو نشان مي‌زنيد؛ هم تعداد فالوورهايتان بالا مي‌رود و هم از طريق اعتمادسازي براي ديگر كاربران، آن‌ها به صورت طبيعي و تدريجي شما را دنبال مي‌كنند و در مدت زمان كوتاهي به يكي از پيج‌هاي شناخته شده در اينستاگرام تبديل مي‌شويد.

موضوعي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه در خريد فالوور ارزان و فيك زياده‌روي نكنيد؛ چرا كه اگر تفاوت بين تعداد فالوور و لايك‌هاي شما فاحش باشد كاربر متوجه فيك بودن آن‎‌ها شده و نتيجه عكس و بي‌اعتمادي آن‌ها را به دنبال دارد. براي خريد فالوور اينستاگرام، از فالوور واقعي به همراه فيك استفاده كنيد تا بهترين نتيجه ممكن را بگيريد.

فالوور واقعي و فالوور فيك؛ كدام بهتر است؟

احتما نام فالوورهاي واقعي و جعلي به گوشتان خورده باشد. فالوورهاي فيك همان‌طور كه از نامشان پيداست هيچ‌گونه فعاليتي در پيج شما ندارند و تنها آمار دنبال‌كننده‌ها را افزايش مي‌دهند. از آنجايي كه افرادي حقيقي پشت اكانت آن‌ها نيست و پست‌ها را نمي‌بينند و لايك نمي‌كنند، بنابراين به مشتري تبديل نشده و سودي به صورت مستقيم عايد شما نكرده و حضورشان صرفا موجب اعتمادسازي مي‌شود. اما اگر قصد خريد فالوور اينستاگرام داريد، بهتر است فالوور واقعي بخريد. اين افراد كه اكانت‌هايي كاملا واقعي هستند بعد از خريد و اضافه شدن به پيج مي‌توانند به مشتري بالقوه كسب و كارتان تبديل شوند.

 

2. از ربات براي افزايش فالوور استفاده كنيد

يكي‌ديگر از راه‌هاي افزايش فالوور و رسيدن به فروش بيشتر در اين شبكه، استفاده از ربات است. شما پس از آنكه اشتراكي در اين ربات‌ها خريداري كرديد مي‌توانيد شاهد افزايش فالوورهاي پيج خود باشيد. از قابليت‌هاي مثبتي كه ربات‌‌هاي اينستاگرامي دارند مي‌توان به مواردي چون: امكان وارد كردن شهر و جنسيت افرادي كه مي‌خواهيد عضو پيج شما شوند اشاره كرد. حتي اين امكان نيز وجود دارد كه آيدي پيج رقيب و كسب و كارهاي مشابه را به ربات بدهيد تا فالوورهاي آن‌ها جذب پيج شما شوند. بنابراين يكي از استراتژي‌هاي مناسب براي افزايش فروش در كنار خريد فالوور اينستاگرام، استفاده از ربات است. تعرفه اشتراك استفاده از اين ربات‌ها در سايت‌هاي مختلف متفاوت است؛ مي‌توانيد نازل‌ترين تعرفه‌ها را در سايت ديجي ممبر مشاهده كنيد.

 

منبع : دلگرام

آموزش روش جديد حذف اكانت اينستاگرام

حذف اكانت اينستاگرام يكي از مواردي ميباشد كه ميتواند هر كاربري در اينستاگرام به آن نياز داشته و به نوعي آن را به چالش بكشد چرا كه براي ديليت كردن اينستاگرام شما نميتوانيد از طريق خود برنامه اينستاگرام اقدام كرده و در حال حاضر تنها ميتوانيد با مراجعه به سايت آن اقدام به پاك كردن اينستاگرام خود كرده باشيد.  اين روز‌ها اينستاگرام حرف اول را در كشور ما ميزند و افراد زيادي در اين برنامه حساب كاربري دارند و در حال فعاليت ميباشند.

اين مورد باعث شده است كه افراد زيادي نيز حساب هاي متعددي در اين برنامه براي خود باز كنند. داشتن حساب هاي متعدد ميتوانيد يكي از عوامل مهمي باشد كه صاحب اكانت تصميم به حذف برخي از حساب هاي خود در اينستاگرام كند. اما به اين دليل كه طريقه حذف اكانت اينستاگرام كمي دور از انتظار ميباشد افراد بسياري از نحوه ديليت كردن كانت اينستاگرام اطلاعي ندارند. از اين رو در مقاله امروز ميخواهيم تمامي راه‌هاي حذف اكانت اينستاگرام را براي شما نشان دهيم.

 

پاك كردن اكانت اينستاگرام از طريق موبايل

ديليت اكانت اينستاگرام در هر صورتي بايد از طريق سايت خود اينستاگرام انجام شود. از اين رو تفاوتي ندارد چه شما از طريق موبايل يا از طريق كامپيوتر و يا هر سيستم ديگري كه بتوانيد با استفاده از يك مرورگر وارد سايت اينستاگرام شويد خواهيد توانست اقدام به حذف پيج خود كرده باشيد. كه در مورد اول روش حذف كردن پيج از طريق گوشي را براي شما نشان خواهيم داد.

 

 

ديليت اكانت پبج به صورت مستقيم از سايت اينستاگرام

ساده ترين روش براي حذف اكانت اينستاگرام خودتان اين ميباشد كه همين لحظه لينك زير را لمس كرده و در ادامه به مانند مراحل زير اقدام كنيد: https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent/

بعد از لمس اين لينك در واقع شما ميخواهيد وارد صفحه حذف اكانت اينستاگرام شويد. اما ميخواهيد كدام اكانت خود را حذف كنيد؟! اينجاست كه بايد اطلاعات پيجي را كه ميخواهيد آن را حذف كنيد وارد كرده و مابقي راه را براي پاك كردن حساب خود اقدام كنيد.

البته در نظر داشته باشيد در صورتي كه قبلا از طريق سايت اينستاگرام وارد پيج خود شده باشيد به صورت مستقيم وارد صفحه حذف اكانت خواهيد شد پس مواظب باشيد كه اكانت اشتباهي را حذف نكنيد.

بعد از اينكه اطلاعات پيج خود را وارد كرديد به صورت مستقيم وارد صفحه delete your account خواهيد شد. در ادامه براي ديليت اكانت اينستاگرام مراحل زير را انجام دهيد:

  • كادر …whey are you را لمس كرده و گزينه something else را انتخاب كنيد.
  • در كادر خالي دوباره پسورد پيج خود را وارد كنيد.(اگر پسورد خود را فراموش كرده‌ايد نوشته آبي رنگ forgot password را لمس كنيد.
  • در نهايت كادر قرمز رنگ permanently delete my account را انتخاب كرده و سپس آن را تاييد كنيد.