آرشیو مهر ماه 1400

بهترين آموزش هاي دنياي ديجيتال و وب

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

همه چيز در مورد خريد پيج اينستاگرام فالوور واقعي

خريد پيج اينستاگرام را مي توان يكي از اصلي ترين شيوه ها جهت بهتر و سريع تر ديده شدن در فضاي اينستاگرام به شمار آورد.

گسترش اپليكيشن اينستاگرام در سال هاي اخير، بسيار قابل توجه بوده است و امروزه به ندرت افرادي هستند كه اين اپليكيشن را روي گوشي خود نداشته باشند.

از اين رو، اين برنامه براي كسب و كارها و افرادي كه قصد فروش و معرفي خدمات و يا محصولاتشان را دارند، گزينه مناسب و پولسازي خواهد بود.

ممكن است به تصور شما، خريد پيج اينستاگرام كار خيلي صحيحي به نظر نرسد. ولي چنين تصوري اشتباه است. در حال حاضر، نخستين علت اعتماد اكثر مشتريان به پيج هاي اينستاگرامي، مشاهده تعداد فالوورهاي آنها است.

اولين مسئله كه سبب جلب نظر و اعتماد مشتري مي گردد، نگاه كردن به تعداد فالوورهاي پيج مورد نظر مي باشد.
بنابراين، خريد پيج اينستاگرام با فالوورهاي زياد و واقعي را مي توان نخستين گام در جهت ايجاد يك كسب و كار اينستاگرامي محسوب نمود.

حال ممكن است، اين سؤالات براي شما پيش آيد كه از كجا اقدام به خريد پيج اينستاگرام فالوور واقعي نماييم؟ نحوه تشخيص يك پيج آماده با فالوورهاي واقعي يا فيك به چه صورت است؟

آيا جهت خريد پيج اينستاگرام، هر سايتي مي تواند قابل اعتماد باشد؟ و سؤالاتي از اين دست. در اين مقاله تصميم داريم اطلاعات جامعي را جهت رونق كسب و كارتان در اين اپليكيشن در اختيارتان قرار دهيم. بنابراين ما را تا پايان اين مقاله همراهي نماييد.

 

اينستاگرام، يك شبكه اجتماعي پر مخاطب و قدرتمند

امروزه چك كردن اينستاگرام، نخستين كار پس از برخاستن ما از خواب مي باشد. حتي مردم در مقايسه با گذشته، كمتر به تماشاي تلويزيون مي پردازند و خيلي از افراد ترجيح مي دهند بيشتر زمان خود را به اينستاگرام اختصاص دهند.

از جمله شبكه هاي اجتماعي پرطرفدار در ايران كه اكثر افراد، زمان زيادي را در آن سپري مي كنند، اينستاگرام است.

در حقيقت اينستاگرام را مي تواند همانند تلويزيون يك رسانه قدرتمند و محبوب دانست، البته با اين فرق كه به صورت كاملاً رايگان و به سهولت امكان تبليغ كردن خدمات و محصولات شما در آن وجود دارد. در كل مي توان گفت كسب درآمد در هر جايي كه بازار هدف ما در آنجا باشد، كار آساني است.

از اين رو، يك منبع پولساز اينترنتي براي همه افراد، فضاي اينستاگرام به شمار مي آيد.

دليل دشوار بودن افزايش فالوورها در اينستاگرام

بالا بردن تعداد فالوورهاي پيج، از زمان بر ترين و دشوارترين كارها محسوب مي گردد. افزايش تعداد فالوورهاي پيج از جمله مسائل چالش برانگيز براي خيلي از افراد است، ولي آنها نمي دانند كه انجام اين كار به اين سادگي ها هم اتفاق نمي افتد.

به منظور جذب مخاطبان واقعي براي پيج خود، بايستي اقدام به توليد محتواي با كيفيت و هدفمند نماييد.
ممكن است انجام اين كار از صبر و حوصله بسياري از افراد خارج بوده و كاري زمان بر باشد.

افراد متعصب در اين كار، كه تمام سعي خود را جهت افزايش تعداد فالوورها، با توليد محتواي هدفمند به كار مي گيرند، با گذشت زماني دست از كار كشيده و دچار يأس و نااميدي مي شوند.

بنابراين، خريد پيج اينستاگرام را مي توان مناسب ترين و بهترين گزينه جهت بالا بردن تعداد فالوورهاي پيج دانست. گسترش كسب و كار شما در اينستاگرام با خريدن يك پيج آماده با فالوورهاي واقعي و تعداد بالا، به ميزان حداقل ۴۰ درصد افزايش خواهد يافت.

 

علت اهميت خريد پيج اينستاگرام آماده چيست؟

تنها فاكتور جهت ايجاد اعتماد در مشتريان، تعداد فالوورهاي پيج مي باشد. فرض كنيد مشتريانتان وارد پيجي با ۲۰۰ فالوور شوند. آن وقت، با چه حسي روبرو خواهند شد؟

شايد پيش خود اينگونه فكر كنند كه نمي توان به اين پيج اعتماد كرد. ولي در صورت بالا بودن تعداد فالوورهاي پيج شما به ميزان ۲۰ كا، در مشتريان اطمينان لازم در مورد اعتبار و اصالت پيج اينستاگرامي تان پس از ورود به آن ايجاد خواهد شد.

بنابراين افزايش تعداد فالوورها، نخستين گام براي پول درآوردن در اينستاگرام است. در صورت استفاده از روش هاي معمولي همچون بكارگيري هشتگ هاي مرتبط، توليد محتواي يونيك و با كيفيت، بكار بردن تگ لوكيشن و غيره جهت افزايش فالوور، ممكن است با گذشت ماه ها و سال ها، موفق به جذب تنها ۲۰ هزار فالوور واقعي و فعال گرديد.

ولي مي توانيد اقدام به بالا بردن تعداد فالوورهاي پيج خود از همان ابتداي كار، با خريد پيج هاي آماده اينستاگرامي بدون صرف وقت و تلاش زياد نماييد.

بايد بدانيد كه خريد پيج اينستاگرام براي آن دسته از افرادي مهم تلقي مي گردد كه به فكر كسب درآمد بالا در اينستاگرام مي باشند، نه كساني كه فقط تلاش مي ‌كنند فالوور جذب كنند.

خريد پيج اينستاگرام براي چه كساني مناسب است؟

در واقع خريد پيج اينستاگرام يك استراتژي مهم در اين شبكه اجتماعي مي باشد كه مرتبط با نوع كسب و كار افراد است. مثلاً اشخاصي كه مي خواهند از طريق اينستاگرام به فروش محصولات خود بپردازند، احتياج به يك پيج آماده اينستاگرام با فالوور هاي بالا دارند. ولي براي بيزينس هاي كوچك، از آن جهت كه مخاطبان آنها تخصصي هستند، پيج آماده مناسب نمي باشد.
در حقيقت خريد پيج اينستاگرام براي تجارت هايي كه مخاطبانشان عمومي مي باشند، مانند پيج هايي كه به فروش آنلاين محصولات مي‌ پردازند، كار صحيحي است. همچنين يك استراتژي مهم براي ورود به بازار كسب و كار به شمار مي آيد.

مزيت هاي خريد پيج اينستاگرام

  1. شخص بدون دردسر و بدون اتلاف وقت مي تواند يك پيج با تعداد مخاطبان بالا داشته باشد.
  2. با هزينه كمي مي توان فالوورهاي متعددي داشت.
  3. قيمت پيچ هاي اينستاگرامي آماده در مقايسه با هزينه هاي تبليغات و توليد محتوا در اينستاگرام، ارزانتر مي باشد.
  4. در همان شروع كار مي توانيد فروش خوبي داشته باشيد و احتياجي به جذب مشتري نيست. يعني در واقع از همان ابتدا محصولات و خدمات خود را مي توانيد به نحو مطلوبي به فالوور هاي موجود در پيج تان به فروش برسانيد.

خريد پيج اينستاگرام از سايت هاي معتبر

در اينجا يك سوال مهم وجود دارد كه ذهن اكثر مخاطبان را به خود مشغول نموده است و آن اين است كه از كجا و از چه سايتي بايد پيج اينستاگرام خريد كه مورد اطمينان باشد.

بايد بگوييم كه اگر حواستان نباشد، ممكن است هنگام خريد پيج اينستاگرام، سايت ها و افراد ناشناس سرتان كلاه بگذارند. در بعضي مواقع افراد نامطمئن، پيج اينستاگرام را به شما مي فروشند و بعد از مدت كوتاهي، پيج از دسترس شما خارج مي گردد. به عبارتي غير فعال يا هك مي شود.

همچنين اين احتمال وجود دارد كه تمامي فالوورهاي پيج اينستاگرام شما فيك باشند و اصلاً فالوور فعالي در كار نباشد.

بنابراين شما بايد به يك سري سايت هاي قديمي از جمله اينبو كه ساليان سال در اين زمينه فعاليت مي كنند، اعتماد نماييد و از خريد پيج اينستاگرام آماده از سايت ‌هايي كه هيچ شناختي نداريد، خودداري كنيد.

در حقيقت افراد كلاهبرداري كه پيج اينستاگرام آماده را به شما مي فروشند، پس از فروش، با تغيير پسورد و اطلاعات پيج، آن را كاملا از دسترس شما خارج مي نمايند.

بر اين اساس، شما دچار ضرر و زيان مالي فراواني مي شويد. پس سعي كنيد به هر كسي و هر سايتي اعتماد نكنيد.

منبع مطلب : https://behtarinhash.ir/buy-an-instagram-page/