آرشیو بهمن ماه 1400

بهترين آموزش هاي دنياي ديجيتال و وب

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

علت منافذ باز پوست چیست؟

راه های بستن منافذ زیر پوستی چیست؟

با افزایش سن پوست و سطح کلاژن در پوست ، منافذ پوست به تدریج گسترده تر می شوند. بنابراین آنها به راحتی قابل تشخیص هستند و به شدت بر زیبایی انسان تأثیر می گذارند. از طرف دیگر ، این منافذ باز محل مورد علاقه باکتری ها ، آلاینده ها و چربی ها است. تجمع گرد و غبار ، خاک و چربی در این منافذ به پوست آسیب می رساند و باعث ایجاد لکه های سفید یا سیاه روی پوست می شود. عدم مراقبت مناسب از منافذ ایجاد شده آنها را بازتر و شفاف تر می کند و همچنین آسیب ناشی از آنها را افزایش می دهد.

این مشکلات کارشناسان را بر آن داشته تا راه هایی را برای محدود کردن علت منافذ باز پوست با کمترین عوارض جانبی و درد و بازگرداندن زیبایی افراد در نظر بگیرند. علاوه بر روش های بالینی ، چندین درمان خانگی برای منافذ باز وجود دارد. این درمانها به اندازه روشهای بالینی مفید نیستند ، اما می توانند از باز شدن منافذ پوست جلوگیری کنند.

منافذ باز پوست چه مشکلاتی را در افراد ایجاد می کند؟

اگر فردی برای باریک شدن منافذ پوست اقدامات مناسب انجام ندهد ، ظاهر پوست و حتی رنگ آن به طور کامل تغییر می کند و این بر زیبایی آن تأثیر بسزایی می گذارد. علاوه بر این ، تجمع آلودگی و چربی در منافذ باز پوست باعث ایجاد جوش های سرسیاه یا چرک روی پوست می شود و سلامت آن را به خطر می اندازد. علاوه بر این موارد ، تجمع باکتری ها در منافذ پوست زمینه ای برای تشدید آسیب های موجود و ایجاد آسیب بیشتر است که این امر تأثیرات منفی بر سلامت پوست فرد و البته زیبایی آن خواهد گذاشت.

همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

هرچه آفتاب بیشتر به پوست ما آسیب برساند ، کلاژن و الاستین بیشتر آسیب دیده و پوست بیشتر شل می شود. در نتیجه ، پوست که سفتی خود را از دست می دهد ، منافذ آن بیشتر نمایان می شود. اگر از کرم ضد آفتاب با طیف وسیع با SPF 30 یا بیشتر استفاده می کنید ، از پوست خود در برابر آسیب های ناشی از نور خورشید محافظت می کنید. بنابراین ، هر روز (حتی در روزهای بارانی یا سرد) از کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست خود استفاده کنید. این آسیب به نور خورشید با افزایش تماس در طول زمان افزایش می یابد. استفاده از کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست در برابر اشعه مضر فرابنفش خورشید می تواند به جلوگیری از سرطان پوست کمک کند.

علت منافذ باز پوست به دلیل فراموش کردن لایه برداری روزانه

اگر پوست چربی دارید و نمی دانید علت منافذ باز پوست خود چیست؟ ، لایه برداری به حذف ناخالصی ها مانند گرد و غبار ، سلول های مرده پوست و چربی اضافی از منافذ کمک می کند. در نتیجه ، منافذ بسته پوست تمیز شده و کوچکتر به نظر می رسند. به خاطر داشته باشید که لایه برداری زیاد می تواند پوست را خشک کند.

استفاده از کرم های حاوی اسید میوه

مصرف شبانه یا شبانه در بین کرم های “AHA” 10 تا 15 درصد پس از چند ماه تا حدودی تأثیر خود را در کوچک شدن منافذ نشان می دهد. این کرم ها علاوه بر تحریک تشکیل سلول و لایه برداری پوست ، باعث تحریک تولید کلاژن در درم و سفت شدن پوست و کاهش منافذ باز پوست می شوند.

پوست چرب بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرد!

پوست چرب بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرد

منافذ پوست مجاری طبیعی هستند که از طریق آنها سبوم جدا شده از غدد چربی عبور کرده و از طریق فولیکول های مو به سطح پوست می رسد. به طور طبیعی ، این کانال ها در افرادی که پوست چرب دارند بازتر است. در واقع ، چربی منافذ را باز می کند تا بهتر تخلیه شود. اگرچه این کاملاً طبیعی است ، اما برخی از افراد دوست ندارند کانال های پوستی آنها باز باشد. در این مورد ، توصیه می شود پوست آنها را خشک نگه دارید. بیشتر شستشو دهید ، از سشوار استفاده کنید و از کرم های چرب خودداری کنید. به این ترتیب می توان منافذ را تا حدودی باریک کرد. اما با گذشت زمان ، پوست همه خشک تر و منافذ آنها کوچکتر می شود.

هر شب آرایش خود را پاک کنید

بسیار مهم است که قبل از خواب صورت خود را تمیز کنید. اگر شبها با آرایش بخوابید ، منافذ پوست شما مسدود می شود. به عنوان لوازم آرایشی ، چربی ها و باکتری ها در منافذ پوست تجمع می یابند. اگر زمان کمی دارید ، می توانید با استفاده از دستمال مرطوب آرایش را سریع پاک کنید.

IPL

در درمان IPL ، درمان با کمک نور پالسی انجام می شود ، که تأثیر بسزایی در بافت پوست و منافذ آن خواهد داشت و تنها پس از یک جلسه درمان متوجه خواهید شد که چگونه حفره ها سخت شده اند و با استفاده از این روش برطرف می شود. لکه های قرمز یا قهوه ای روی پوست و همچنین شفافیت پوست را افزایش می دهد.

یکی از علت منافذ باز پوست مصرف نکردن آب فراوان است

حفظ رطوبت پوست و مصرف آب کافی از بسیاری از آسیب های پوستی جلوگیری می کند. این امر به ویژه برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار مهم است. نوشیدن آب کافی و استفاده از لوازم آرایشی بر پایه آب از ورود چربی اضافی جلوگیری کرده و منافذ پوست را باز می کند.

۰ ۰

حل مشکلات و ارورهای بازی God of War

حل مشکلات و ارورهای بازی God of War

هم اکنون با پست راهنمای نصب و رفع مشکلات بازی God of War در خدمت شما کاربران هستیم. بازی God of War عنوانی در سبک نقش هک اند اسلش و ماجراجویی می‌باشد. این اثر توسط استودیوی بازی سازی Santa Monica Studio توسعه یافته و توسط کمپانی Sony Interactive Entertainment نیز به انتشار رسیده است. بازی در تاریخ 20 آپریل سال 2018 منتشر شده و پلتفرم‌ های مبدا بازی PlayStation 4 و Microsoft Windows می‌باشند. این عنوان موفق به کسب میانگین نمرات 93 شده است. این عنوان به دلیل نداشتن قفل DENUVO و ابزار ضد کرک خاص، در روز اول بدون هی مشکلی کرک شد. پس حداقل از بابت مشکلات مربوط به کرک در امان هستیم اما این دلیل نمیشود که خود بازی بدون مشکل باشد. از این رو این مطلب برای شما کاربران که در اجرای این عنوان به مشکل برخوردید، آماده شده است.

 

پروفایل بازی God of War همراه با تمامی اطلاعات بازی

به این نکته دقت کنید که اگر به تمامی راه‌ حل‌هایی که تیم متخصص Novinspot برای شما تدارک دیده است عمل کنید و آن ها را دقیق انجام دهید، با هیچ مشکلی در بازی رو به رو نمی‌شوید و همچنین راهنمای نصب و رفع مشکلات بازی God of War میتواند کمک شایانی به شما بکند.

دانلود بازی :

***پس حتما و حتما تمام این پست را با دقت بخوانید**

ابتدا قبل از اجرای هر بازی، باید بدانیم که سیستم ما توانایی اجرا بازی را دارد یا نه! ما پایین ترین سیستم ممکن برای اجرا بازی God of War روی حالت ۷۲۰ و Low بازی را برایتان مینویسم:

  1. حداقل سیستم مورد نیاز :

 

  1. سیستم عامل: فقط نسخه‎های ۶۴ بیتی ویندوز 10

 

  1. پردازنده: Intel i5-2500k یا AMD Ryzen 3 1200

 

  1. کارت گرافیک: AMD R9 290X یا NVIDIA GTX 960

 

  1. حافظه رم: 8 گیگابایت

 

  1. رزولویشن اجرایی: ۷۲۰p

 

  1. نرخ فریم: ۳۰ فریم بر ثانیه

 

  1. کیفیت ویدئویی: پایین

 

  1. فضای مورد نیاز: 70 گیگابایت فضای خالی

دایرکت‎ایکس: DirectX 11

خب بعد از مقایسه سخت افزار سیستم خودتان با اطلاعات بالا و هماهنگی آن، موقع مقایسه نرم افزاری است. البته بهتر است برای نرم افزار مقایسه نگذاریم و برای اطمینان هرچه بیشتر، از پایه با دانلود برنامه‌های جانبی که در پایین میبنید کامپیوتر خود را برای اجرا بازی آماده کنید تا با مشکلات و ارورهای بازی God of War مواجه نشود. البته دقت کنید قبل از دانلود درایورهای کارت گرافیک، کارت‌های NVIDIA درایور سری 600 به بالا را ساپورت میکنند. لیست نرم افزارهای مورد نیاز بدین شرح است:

دانلود آخرین نسخه کارت گرافیک Nvidia و یا AMD

اگر نمی‌دانید سیستم شما به صورت دقیق چه سخت افزاری دارد و از چه DirectXـی پشتیبانی میکند، طبق مراحلی که برایتان تدارک دیده‌ایم پیش بروید و با مشخصات سیستم خود آشنا شوید:

 

همانند عکس زیر ابتدا در قسمت Run ویندوز خودتان همانند عکس زیر گزینه‌ی “dxdiag” را سرچ کنید و وارد برنامه شوید.

بعد از ورود به برنامه، وارد صفحه‌ای مانند عکس زیر می‌شوید که اطلاعاتی از ویندوز، رم، پردازنده و دایرکس در اختیار شما میگذارد.

همچنین برای مشاهده مشخصات گرافیک و مانیتور خود وارد سربرگ “Display” شوید. در این قسمت گزینه‌ای به نام “DDI Version” میبنید که برایتان مشخص کرده‌ایم. منطور این حرف این است که کارت گرافیک شما نهایت از چه DirectXـی پشتیبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید :  ۵ کاراکتر اصلی بازی Mortal Kombat 11 تایید شد

سیوهای بازی God of War کجاست؟

این سوال خیلی از شما عزیزان است و ممکن است نتوانید محل سیو دقیق این عنوان را پیدا کنید. خوشبختانه در یک استور یعنی استیم منتشر شده و توسط یه گروه یعنی FLT کرک شده است. از این رو مسیر سیو شما یکسان است. مسیر سیو شما %C:Users%User%Saved GamesGod of War%numbers خواهد بود. دقت داشته باشید منظور از نوشته های داخل %-%ها یعنی اینکه ممکن اسم آن پوشه برای هر کس متفاوت باشد. همچنین اگر علاقه به تمام کردن بازی ندارید و دوست دارید به تمام محتوای بازی دسترسی داشته باشید، میتوانید از این لینک کامل ترین سیو این عنوان را دانلود کنید.

 

چرا بازی من کرش میکند؟

 

 

طبق معمول ما مثل همیشه، با مشکل کرش کردن یا بسته شدن بازی به صورت ناگهانی روبرو هستیم. در این بازی، کرش شدن هم دلایل به خصوص خود را دارد، هر دلیلی که تا به امروز فهمیده ایم به همراه راه حل برایتان شرح میدهیم. اولین دلیل ممکن است سخت افزار شما باشد، ممکن است در قسمتی ضعیف باشد و نتواند بازی را به خوبی اجرا کنید، بهتر است در بالای همینی پست، سیستم خود را با حداقل سیستم مورد نیاز مقایسه کنید. آپدیت نرم افزارهای جانبی همانند Microsoft C++ و Net. Framework نیز بسیار مهم است. درایور کارت گرافیک شما مورد دیگری است که باید دقت کنید همیشه بروز باشد. خب این ها پیشنهادات ثابت بود، وقت این است مقداری تخصصی تر به مشکل کرش کردن بازی God of War بپردازیم.

منبع : https://novinspot.com/solve-problems-god-of-war/

۰ ۰