آموزش روش جديد حذف اكانت اينستاگرام

بهترين آموزش هاي دنياي ديجيتال و وب

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آموزش روش جديد حذف اكانت اينستاگرام

حذف اكانت اينستاگرام يكي از مواردي ميباشد كه ميتواند هر كاربري در اينستاگرام به آن نياز داشته و به نوعي آن را به چالش بكشد چرا كه براي ديليت كردن اينستاگرام شما نميتوانيد از طريق خود برنامه اينستاگرام اقدام كرده و در حال حاضر تنها ميتوانيد با مراجعه به سايت آن اقدام به پاك كردن اينستاگرام خود كرده باشيد.  اين روز‌ها اينستاگرام حرف اول را در كشور ما ميزند و افراد زيادي در اين برنامه حساب كاربري دارند و در حال فعاليت ميباشند.

اين مورد باعث شده است كه افراد زيادي نيز حساب هاي متعددي در اين برنامه براي خود باز كنند. داشتن حساب هاي متعدد ميتوانيد يكي از عوامل مهمي باشد كه صاحب اكانت تصميم به حذف برخي از حساب هاي خود در اينستاگرام كند. اما به اين دليل كه طريقه حذف اكانت اينستاگرام كمي دور از انتظار ميباشد افراد بسياري از نحوه ديليت كردن كانت اينستاگرام اطلاعي ندارند. از اين رو در مقاله امروز ميخواهيم تمامي راه‌هاي حذف اكانت اينستاگرام را براي شما نشان دهيم.

 

پاك كردن اكانت اينستاگرام از طريق موبايل

ديليت اكانت اينستاگرام در هر صورتي بايد از طريق سايت خود اينستاگرام انجام شود. از اين رو تفاوتي ندارد چه شما از طريق موبايل يا از طريق كامپيوتر و يا هر سيستم ديگري كه بتوانيد با استفاده از يك مرورگر وارد سايت اينستاگرام شويد خواهيد توانست اقدام به حذف پيج خود كرده باشيد. كه در مورد اول روش حذف كردن پيج از طريق گوشي را براي شما نشان خواهيم داد.

 

 

ديليت اكانت پبج به صورت مستقيم از سايت اينستاگرام

ساده ترين روش براي حذف اكانت اينستاگرام خودتان اين ميباشد كه همين لحظه لينك زير را لمس كرده و در ادامه به مانند مراحل زير اقدام كنيد: https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent/

بعد از لمس اين لينك در واقع شما ميخواهيد وارد صفحه حذف اكانت اينستاگرام شويد. اما ميخواهيد كدام اكانت خود را حذف كنيد؟! اينجاست كه بايد اطلاعات پيجي را كه ميخواهيد آن را حذف كنيد وارد كرده و مابقي راه را براي پاك كردن حساب خود اقدام كنيد.

البته در نظر داشته باشيد در صورتي كه قبلا از طريق سايت اينستاگرام وارد پيج خود شده باشيد به صورت مستقيم وارد صفحه حذف اكانت خواهيد شد پس مواظب باشيد كه اكانت اشتباهي را حذف نكنيد.

بعد از اينكه اطلاعات پيج خود را وارد كرديد به صورت مستقيم وارد صفحه delete your account خواهيد شد. در ادامه براي ديليت اكانت اينستاگرام مراحل زير را انجام دهيد:

  • كادر …whey are you را لمس كرده و گزينه something else را انتخاب كنيد.
  • در كادر خالي دوباره پسورد پيج خود را وارد كنيد.(اگر پسورد خود را فراموش كرده‌ايد نوشته آبي رنگ forgot password را لمس كنيد.
  • در نهايت كادر قرمز رنگ permanently delete my account را انتخاب كرده و سپس آن را تاييد كنيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.