با خريد فالوور اينستاگرام به فروش ميليوني برسيد

بهترين آموزش هاي دنياي ديجيتال و وب

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

با خريد فالوور اينستاگرام به فروش ميليوني برسيد

مردم هر روزه در سراسر دنيا از شبكه‌هاي اجتماعي مختلفي استفاده مي‌كنند و اينترنت و ابزارهاي ديجيتال تقريبا به جز جدايي ناپذير زندگي افراد تبديل شده است. در اين ميان اينستاگرام با ميليون‌ها كاربر فعال، يكي از محبوب‌ترين شبكه‌هاي اجتماعي در سراسر دنيا به شمار مي‌رود. اين برنامه كه با هدف به اشتراك‌گذاري عكس و ويديو طراحي شده است، خيلي زود توانست به يكي از پلتفرم‌هاي پولساز برلي كسب درآمد تبديل شود. به نظر شما چگونه مي‌توان از طريق اينستاگرام به درآمد ميليوني رسيد؟ خريد فالوور اينستاگرام چگونه مي‌تواند به اين هدف كمك كند؟ براي پاسخ اين سوالات تا انتها با ديجي ممبر همراه باشيد.

با اينستاگرام به يك فروشنده حرفه‌اي تبديل مي‌شويد

اگر يكي از كاربران اينستاگرامي باشيد و نگاهي كوتاه به اكسپلور اين شبكه بياندازيد بي‌شك با پيج‌هاي فروشگاهي و تجاري زيادي روبه‌رو مي‌شويد كه با هدف معرفي و فروش كالا و خدمات به خصوصي فعاليت مي‌كنند. اينستاگرام اين روزها ديگر فقط برنامه‌اي براي اشتراك‌گذاري تصاوير شخصي نيست؛ بلكه به زمينه‌اي مناسب براي كسب و كار تبديل شده است. از اين‌رو بيزينس‌هاي زيادي براي درآمدزايي بيشتر، كسب و كار خود را به اينستاگرام كشانده و سعي مي‌كنند تا به كمك آن و استفاده از قابليت‌هاي ويژه اين برنامه، سود و فروش خود را چند برابر كنند.

اما فعاليت در اينستاگرام به سادگي راه‌اندازي يك حساب كاربري نيست؛ چرا كه هم‌اكنون برندهاي معروفي موفق شده‌اند تا در اينستاگرام فعاليتي مثبت و هدفمند داشته باشند. بنابراين اگر مي‌خواهيد به پاي رقيبان خود برسيد، بايد با استراتژي پيش برويد و قبل از اقدام فاكتورهاي لازم مانند خريد فالوور اينستاگرام را براي تبديل شدن به يك فروشنده حرفه‌اي داشته باشيد.

يك فروشنده اينترنتي اين اشتباه را تكرار نمي‌كند!

اولين شرط براي تبديل شدن به يك فروشنده در اينستاگرام، تعامل سازنده و مثبت با مخاطب است؛ اين يكي از استراتژي‌هاي لازم براي موفقيت و رسيدن به فروش بيشتر در اين شبكه است. يكي از بزرگترين مزيت‌هايي كه فروش و كسب و كار آنلاين نسبت‌ به شيوه‌هاي سنتي فروش دارد، همين امكان ايجاد تعامل با مشتري است. شما در فروشگاه خود نمي‌توانيد با مخاطب تعامل زيادي برقرار كنيد و از اين طريق او را به مشتري بالقوه كسب و كارتان تبديل كنيد.

اما در فروش آنلاين و بيزينس در اينستاگرام اين امكان را داريد تا با شبكه‌سازي و ايجاد تعامل با كاربران، آن‌ها را به برند و بيزينس خود علاقه‌مند كرده و سپس به سادگي به مشتريان كسب و كارتان تبديل كنيد. بنابراين همينكه يك صفحه در اينستاگرام داشته باشيد و هر زمان كه دوست داشتيد خدماتتان را در آن معرفي كنيد، نمي‌تواند شما را به هدفي كه به دنبالش هستيد برساند.

 

رازهايي براي افزايش فروش در اينستاگرام

همان‌طور كه كمي پيش اشاره كرديم، اينستاگرام فرصت مناسبي را براي فروش اغلب كسب و كارها فراهم كرده است و صفحات زيادي با اين هدف راه‌اندازي شده‌اند. اما به راستي چه تعداد از آن‌ها موفق بوده‌اند تا به فروش بيشتري برسند؟ يكي از چالش برانگيزترين قسمت‌هاي راه انداختن يك كسب و كار در اينستاگرام، تعداد فالوورهاي پيج است. تا زماني كه تعداد زيادي از كاربران شما را نشناسند و صفحه شما را دنبال نكنند نمي‌توانيد به فروش برسيد؛ چرا كه:

  • معيار معتبر بودن و قابل اعتماد بودن در اينستاگرام، تعداد فالوور و لايك است.
  • تا زماني كه فالوورهايتان زياد نباشند، در اين شبكه ديده نمي‌شويد.

بنابراين اولين اقدام بعد از راه‌اندازي يك پيج تجاري، در پيش گرفتن استراتژي‌هايي براي فروش بيشتر است كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كنيم.

1.خريد فالوور اينستاگرام

يكي از بهترين راه‌هاي افزايش فالوورها، خريد فالوور ايراني است. اگر يك كسب و كار تازه تاسيس باشيد و هنوز برند و نام تجاري شما زياد شناخته شده نباشد، خريد فالوور براي شما ضرورت بيشتري دارد. فراموش نكنيد تا زماني كه تعداد فالوورهايتان به حد مطلوبي نرسيده باشد، نمي‌توانيد كاربران را ترغيب كنيد تا شما را دنبال كنند. بنابراين خريد فالوور به نحوي موتور راه‌اندازي كسب و كار شما در اينستاگرام است و با اين عمل با يك تير دو نشان مي‌زنيد؛ هم تعداد فالوورهايتان بالا مي‌رود و هم از طريق اعتمادسازي براي ديگر كاربران، آن‌ها به صورت طبيعي و تدريجي شما را دنبال مي‌كنند و در مدت زمان كوتاهي به يكي از پيج‌هاي شناخته شده در اينستاگرام تبديل مي‌شويد.

موضوعي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه در خريد فالوور ارزان و فيك زياده‌روي نكنيد؛ چرا كه اگر تفاوت بين تعداد فالوور و لايك‌هاي شما فاحش باشد كاربر متوجه فيك بودن آن‎‌ها شده و نتيجه عكس و بي‌اعتمادي آن‌ها را به دنبال دارد. براي خريد فالوور اينستاگرام، از فالوور واقعي به همراه فيك استفاده كنيد تا بهترين نتيجه ممكن را بگيريد.

فالوور واقعي و فالوور فيك؛ كدام بهتر است؟

احتما نام فالوورهاي واقعي و جعلي به گوشتان خورده باشد. فالوورهاي فيك همان‌طور كه از نامشان پيداست هيچ‌گونه فعاليتي در پيج شما ندارند و تنها آمار دنبال‌كننده‌ها را افزايش مي‌دهند. از آنجايي كه افرادي حقيقي پشت اكانت آن‌ها نيست و پست‌ها را نمي‌بينند و لايك نمي‌كنند، بنابراين به مشتري تبديل نشده و سودي به صورت مستقيم عايد شما نكرده و حضورشان صرفا موجب اعتمادسازي مي‌شود. اما اگر قصد خريد فالوور اينستاگرام داريد، بهتر است فالوور واقعي بخريد. اين افراد كه اكانت‌هايي كاملا واقعي هستند بعد از خريد و اضافه شدن به پيج مي‌توانند به مشتري بالقوه كسب و كارتان تبديل شوند.

 

2. از ربات براي افزايش فالوور استفاده كنيد

يكي‌ديگر از راه‌هاي افزايش فالوور و رسيدن به فروش بيشتر در اين شبكه، استفاده از ربات است. شما پس از آنكه اشتراكي در اين ربات‌ها خريداري كرديد مي‌توانيد شاهد افزايش فالوورهاي پيج خود باشيد. از قابليت‌هاي مثبتي كه ربات‌‌هاي اينستاگرامي دارند مي‌توان به مواردي چون: امكان وارد كردن شهر و جنسيت افرادي كه مي‌خواهيد عضو پيج شما شوند اشاره كرد. حتي اين امكان نيز وجود دارد كه آيدي پيج رقيب و كسب و كارهاي مشابه را به ربات بدهيد تا فالوورهاي آن‌ها جذب پيج شما شوند. بنابراين يكي از استراتژي‌هاي مناسب براي افزايش فروش در كنار خريد فالوور اينستاگرام، استفاده از ربات است. تعرفه اشتراك استفاده از اين ربات‌ها در سايت‌هاي مختلف متفاوت است؛ مي‌توانيد نازل‌ترين تعرفه‌ها را در سايت ديجي ممبر مشاهده كنيد.

 

منبع : دلگرام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.