یکشنبه ۲۵ شهریور ۰۳

روش هاي انتخاب بهترين وبسايت براي انتشار رپورتاژ آگهي

 

اين روزها روش‌هاي بسيار زيادي براي تبليغات وجود دارد. معمولا شركت‌ها و كسب و كارها، انواع تبليغات را بررسي مي‌كنند و درنهايت موردي را انتخاب مي‌كنند كه از بازده بيش‌تري برخوردار است. يكي از انواع تبليغات كه بازده بسيار بالايي دارد و به دريافت بك‌لينك و بهبود سئوي خارجي كمك مي‌كند، رپورتاژ آگهي است.

رپورتاژ آگهي در بسياري از سايت‌هاي داخلي و خارجي قابل سفارش است، اما ممكن است براي شما سوال باشد كه بهترين سايت رپورتاژ آگهي اساسا چه ويژگي‌هايي دارد و از چه امكاناتي برخوردار است؟ پس در ادامه اين مطلب با ما همراه باشيد تا ويژگي‌هاي بهترين سايت رپورتاژ را بررسي كنيم.

 

ويژگي ‌هاي بهترين سايت براي رپورتاژ آگهي 

همان‌طور كه در قسمت قبل نيز اشاره شد رپورتاژ آگهي از بازده بسيار خوبي نسبت به ديگر روش‌هاي تبليغاتي برخوردار است، اما اين بازده تا حد زيادي بستگي به كيفيت سايتي دارد كه در آن رپورتاژ آگهي مي‌دهيد. سايت‌هاي بسيار زيادي در دنياي وب وجود دارد كه مي‌توانيد به آن‌ها مراجعه كنيد و سفارش رپورتاژ آگهي بدهيد، اما براي صرفه‌جويي در هزينه‌ها و بالابردن كيفيت رپورتاژ بايد سراغ سايت‌هايي برويد كه از بالاترين نرخ تبديل برخوردارند و در عين حال قيمت مناسبي هم دارد. قيمت رپورتاژ آگهي نيز براي بسياري از كسب و كارها مهم است. پس بهتر است قبل از سفارش، تعداد بازديد سايت، مرتبط بودن آن با كسب و كار و ديگر پارامترهاي مهم و كليدي را بررسي كنيد.

همچنين در نظر داشته باشيد كه رپورتاژ‌هاي آگهي كه براي برند يا كسب و كارتان انتخاب مي‌كنيد نقش بسيار مهمي دارند و بايد وقت مناسبي را به نوشتن آن‌ها اختصاص دهيد. متن رپورتاژ آگهي نبايد به هيچ عنوان كپي شده باشد، كپي كردن متن رپورتاژ آگهي علاوه بر مشكلات سئويي كه به همراه دارد باعث آسيب زدن به اعتبار كسب‌وكار شما مي‌شود.

از طرفي بايد سعي كنيد متن رپورتاژ، جذاب و گيرا باشد تا مخاطب را درگير كند و اين‌گونه نباشد كه مخاطب بعد از مطالعه آن هيچ اقدام يا اكشني نسبت به سايت شما نداشته باشد.

تصاوير هم مي‌توانند نقش مهمي در جذاب‌تر شدن رپورتاژ شما داشته باشند. اگر سعي كنيد به ازاي هر چند صد كلمه يك تصوير باكيفيت و مرتبط قرار دهيد مي‌توانيد از نتيجه بهتري برخوردار شويد.

 

 

 

توصيه هايي براي انتخاب بهترين سايت رپورتاژ آگهي

قبل از اينكه يك سايت براي سفارش رپورتاژآگهي انتخاب كنيد لازم است به نكات زيادي دقت كنيد. اگر سه مورد زير در وب سايت ميزبان وجود نداشته باشد احتمالا نمي‌توانيد بازده مناسبي از رپورتاژ آگهي‌‌تان دريافت كنيد. اين موارد به‌صورت زير است:

 

  • بررسي ميزان بازديد سايت ميزبان
  • مرتبط بودن سايت ميزبان با موضوع كسب‌وكار شما
  • بررسي لحن سايت ناشر و مخاطبان هدف آن
  • مناسب‌ بودن بازده و نرخ تبديل سايت ميزبان نسبت به هزينه پرداختي
  • چه سايتهايي را براي رپرتاژ خبري انتخاب كنيم؟

سايت‌هاي زيادي وجود دارند كه خدمات رپورتاژ ارائه مي‌دهند اما براي گرفتن بهترين نتيجه، بايد سايتي را انتخاب كنيد كه از ويژگي‌هاي زير برخوردارند:

 

بازديد بالاي سايت: يكي از موضوعات مهم در سفارش رپورتاژ آگهي توجه به ميزان بازديد سايت ميزبان است. همانطور كه مي‌دانيد تعداد بازديد سايت مي‌تواند مهر تاييدي بر اثرگذار بودن آن سايت باشد. البته به شرطي كه موضوع سايت ميزبان با آگهي و كسب‌وكار شما ارتباط داشته باشد؛ در قسمت زير اين موضوع را توضيح مي‌دهيم.

ارتباط موضوعي سايت: موضوع ديگري كه بايد به آن توجه داشته باشيد ارتباط بين سايت ميزبان و كسب‌وكار شما است، براي مثال اگر شما يك سايت آموزش در حوزه كنكور داريد و مي‌خواهيد سفارش يك رپورتاژ آگهي بدهيد بهتر است يك سايت مرتبط با حوزه آموزش را براي رپورتاژ انتخاب كنيد تا بالاترين بازدهي را تجربه كنيد.

دامين آتوريتي سايت ميزبان: آخرين چيزي كه بايد به آن دقت داشته باشيد دامين آتوريتي يا همان اعتبار سايت ميزبان است. اين اعتبار نمره‌اي از يك تا صد است و هر چه اين عدد به ۱۰۰ نزديك باشد بدين معني است كه قدرت و اعتبار اين دامنه بالاتر است.

 

خريد رپورتاژ آگهي از دنياي اقتصاد

 

دنياي اقتصاد فعاليت خود را با انتشار موضوعات و مباحث اقتصادي آغاز كرد. اما اين روزها خبرهاي متفاوتي را در اين سايت خبري مطالعه مي‌‌كنيد كه ارتباطي به دنياي اقتصاد نيز ندارند. رتبه الكساي اين سايت برابر با ۱۸ است. از نظر اعتبار دامنه و سايت نيز دنياي اقتصاد رتبه ۵۲ را از آن خود كرده است. همچنين Spam score يك را به خود اختصاص داده است.

 

ميزان ورودي اين سايت خبري از موتور جست ‌وجوي گوگل سبب شده است كه ميزان بازديد كاربران از اين سايت در مقايسه با ديگر سايت‌هاي خبري قابل‌توجه باشد. با تمام اين تفاسير مي‌توان گفت كه اين سايت يكي از بهترين سايت هاي خبري رپورتاژ آگهي براي انتشار محتواي شماست.

 

ثبت رپورتاژ آگهي در سايت نمناك

سايت خبري نمناك فعاليت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز كرده است. محتواهايي كه در اين سايت منتشر مي‌‌شوند، براي عموم مردم تهيه شده‌اند. به همين دليل محتواها به‌سادگي هر‌چه تمام‌تر نوشته شده‌اند و پاسخگوي نياز كاربران هستند. همين مسئله باعث شده است كه ميزان بازديد از اين سايت بسيار بالا باشد. رتبه الكساي اين سايت برابر با ۷ است. رتبه بالاي خود اين سايت توجه بسياري از سايت‌ها را به خود جلب كرده است. اگر نگران اعتبار دامنه و سايت نمناك هستيد، بهتر است بدانيد كه رتبه اعتبار دامنه نمناك نيز برابر با ۳۶ است. از سوي ديگر مجوّز انتاشر محتواي ۹۰۰ كلمه اي با درج ۴ لينك فالو را دارد.

 

ثبت رپورتاژ در عصر ايران

سايت عصر ايران يكي از شناخته‌شده‌ترين سايت‌هاي خبري ايران است. اين سايت از سال ۱۳۸۵ فعاليت خود را آغاز كرده است. در طي فعاليت خود عملكرد خوبي را از خود بر جاي گذاشته و توجه همه را به خود جلب كرده است. رتبه الكساي سايت عصر ايران برابر با ۲۷ است. همين امر باعث شده است كه عده زيادي براي حضور در اين سايت از سفارش رپورتاژ استفاده كنند.

 

ثبت رپورتاژ در همشهري آنلاين

همشهري آنلاين يكي از اولين سايت‌هاي خبري ايران است. اين سايت هم يكي از پر‌بازديدترين سايت خبري ايران به شمار مي‌‌رود. انتشار محتوا در اي سايت مي‌‌تواند نام سايت يا كسب‌وكار شما را به گوش مخاطبان بسياري برساند. رتبه الكسا سايت همشهري آنلاين ۱۳۵ است. از سوي ديگر اعتبار دامنه و سايت خبري همشهري نيز برابر با ۵۷ است. همشهري آنلاين مجوّز نشر رپورتاژ آگهي ۱۲۰۰ كلمه اي و درج ۳ لينك را به شما مي‌دهد.

 

همچنين تمام نيازهاي شما را براي انتشار رپورتاژ آگهي‌ برطرف مي‌كند. قيمت رپورتاژ آگهي در همشهري آنلاين يك ميليون و سيصد و پنجاه هزار تومان است. با انتشار رپورتاژ در سايت خبري فوق مي‌‌توانيد نتايج بي‌نظيري را به دست بياوريد. همشهري آنلاين مي‌تواند بهترين فضا براي نمايش سايت شما باشد. اين فرصت را براي انتشار رپورتاژ سايت از دست ندهيد.

 

منابع:

وبسايت آموزش سئو و ديجيتال ماركتينگ ماركترها

وبسايت تبليغاتي يكتانت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.