كوين ترودو كيست و كجاست؟

بهترين آموزش هاي دنياي ديجيتال و وب

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

كوين ترودو كيست و كجاست؟

كوين ترودو كيست؟ چرا اين شخص در سراسر جهان انقدر معروف شد؟ چرا شما بايد زندگي نامه كوين ترودو را بخوانيد؟ اصلا او چه كار كرده است و چه كاره است؟

كوين ترودو حتي اول كتاب خود بيان ميكند كه اين يك كتابي انگيزشي نيست و قانون جذب را كاملا علمي با استدلال هاي منطقي بيان مي كند، او به شما نمي گويد اگر بنشينيد و فقط مثبت انديش باشيد پول سرازير مي شود يا از شر بدهي هايتان خلاص مي شويد!حتي اگر مخالف سرسخت قانون جذب باشيد، بعد از گوش دادن به مطالب كوين ترودو كاملا متقاعد مي شويد مگر اينكه نه منطق، علم و تجربه را قبول نداشته باشيد! و اينكه شما ميفهميد مشكل اصلي كتاب و فيلم راز چه بود و چرا خيلي ها حتي نتيجه برعكس از اين موضوع گرفتند!اگر دوره آرزوي تو دستور توست كوين ترودو را گوش كرده باشيد او سطح هاي پيشرفته اي را براي رسيدن به سطح بالايي از موفقيت پيشنهاد مي كند.كوين ترودو اعتقاد دارد دانش و تكنيك هايي كه او براي موفق شدن به دست آورده است و از طريق قانون جذب و ارتعاش ميتواند به افراد آموزش دهد بسيار گسترده تر از آن است كه بشود به صورت كلي و يكجا در فرصت كم انتقال داد ، به همين دليل ترودو دوره هاي را طراحي كرده است كه از صفر تا صد و به صورت تخصصي قانون جذب را آموزش ميدهد.

 

 

زندگي نامه كوين ترودو

كوين ترودو با نام كامل كوين مارك ترودو (به انگليسي: kevin mark trudeau) در فوريه ۱۹۶۳ ميلادي (بهمن ماه ۱۳۴۱ هجري شمسي) در ماساچوست آمريكا متولد شد.

كوين ترودو يكي از برجسته ترين اساتيد جذب در جهان است او قبل از اينكه استاد قانون جذب باشد يك بيزينس من حرفه اي و ثروتمند بوده و كسب و كارهاي زيادي داشته و در آن كسب و كار ها قوانين موفقيت را اجرا كرده و ثروتمند شده است.

كوين ترودو سالهاي زيادي مشاورين ثروتمندان زيادي بوده و در گروه هاي مخفي برادرهود، اسكال ان بونز و فراماسونري آموزش هاي آنان را گذرانده و به اسرار خاندان هاي سلطنتي و ثروتمند پي برده است.

كوين ترودو كجاست؟

ترودو طي قراري كه با دوستان خود مي گذارد براين مي شود تا اين قوانين موفقيت را افشا كند و از آنجا كه ثروتمندان ديگر و گروه هاي مخفي با اين كار او مخالف هستند برايش درد سر ايجاد مي كنند و متاسفانه او اكنون در زندان به سر مي برد و حكم زندان براي او بريدند.

اما ما به عنوان نماينده او در ايران كه با شبكه جهاني اطلاعات كوين ترودو ارتباط گرفتيم و اين ايميل را از كوين ترودو دريافت كرديم كه برايتان عشق مي فرستم به كارتان ادامه دهيد

آثار اين استاد را بدون سانسور و كامل از منابع دست اول (شاگردان مستقيم او، دارك وب ) تهيه مي كنيم و دوبله و ترجمه اختصاصي انجام مي دهيم نه زيرنويس ساده چون به حق اين استاد و آثارش خيانت مي شود

ما در سايت كوين ترودو مرجع تخصصي آموزش هاي كوين ترودو تيمي هستيم كه تخصصي فقط روي آثار كوين ترودو كار مي كنيم و ماه ها روي ترجمه و دوبله آثار ايشان وقت مي گذاريم و همين رسالت خوشبختانه نتيجه اش را به ما داده و كاربراني كه دوره هاي كوين ترودو را از ما تهيه مي كنند متوجه مي شوند چقدر آثار اين استاد متفاوت بوده با چيزي كه در اينترنت با آن روبه رو شدند.

كوين ترودو در سال ۲۰۰۶ يك دوره آموزشي به نام درمانهاي طبيعي كه آنها نميخواهند شما بدانيد را برگزار كرد. ترودو در اين دوره در زمينه راه هاي طبيعي به دست آوردن سلامتي و تكنيك هاي براي يافتن دلايل بيماري در بدن و راه هاي درمان آن بدون دارو هاي شيميايي آموزش ميدهد.

كارگاه تصويري درمان هاي طبيعي كوين ترودو همانطور كه از نامش پيداست راه كار هايي غير دارويي رو به شما ارائه ميدهد كه براي درمان بسياري از بيمارهاي غير قابل درمان مي باشد (حتي بيماري هايي كه پزشكان از درمان آن عاجز هستند)

يكي اتهامات كوين ترودو اين سات كه او هيچگونه مدركي در زمينه پزشكي ندارد ولي دوره اي تحت عنوان درمان هاي طبيعي منتشر كرده است. البته (اين موضوع قطعيت ندارد و دليل عمده به زندان افتادن كوين ترودو مشخص نيست)

همچنين كوين ترودو در كارگاه درمان هاي طبيعي كه آنها نمي خواهند شما بدانيد به شركت هاي عظيم دارو سازي تاخته و ادعا ميكند كه انها براي فروش محصولات خود دست به هر كاري ميزنند (به اعتقاد رسانه ها دليل اصلي شكايت از كوين ترودو از بي اعتبار كردن شركت هاي دارو سازي است.)

كوين ترودو صنعت داروسازي را به يك پروژه سياه و شكست خوده تشبيه ميكند. آمار مرگ و مير در دنيا نشان مي دهد كه ۲۵ درصد بيماران بر اثر سرطان و ۳۰ در صد بر اثر ناراحتي هاي قلبي و بيشترين درصد باقيمانده بر اثر عوارض مصرف دارو فوت ميكنند!

 

منبع : سايت كوين ترودو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.